התקנת גדר לגינה

גדרות סביב גינות טומנות בחובן משמעות של אבטחה ובטיחות וכמובן גם חשיבות אסתטית ותכנונית. ניתן כיום למצוא מגוון רחב של גדרות בעיצובים שונים, חומרים שונים, גבהים שונים- כך שכל אחד יוכל למצוא את הגדר האידיאלית ביותר עבור ביתו או בית העסק שלו.

החומרים השונים מהם מייצרים גדר לגינה

כאשר הינכם ניצבים בפני משימת חיפוש הגדר, בין אם לבית העסק או לביתכם הפרטי, חפשו אחר גדר אשר בראש ובראשונה עשויה מחומר המתאים לעיצוב הכולל של המתחם וכמובן המתאים לאקלים השורר באזור בו אתם נמצאים. מדובר באלמנט חשוב מאד, שכן גדר העשויה מחומר שאינו מתאים לאקלים היא גדר שלא תוכיח את יעילותה ועמידותה לאורך זמן (לדוגמא, גדר העשויה מעץ באזור הקרוב לים תתכלה במהירות ולא תישמר יציבה לאורך שנים לאור המלח הנישא באוויר ורמת הלחות הגבוהה אשר אינם מטיבים עם עץ). התייעצו לשם כך עם אנשי מקצוע על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר. בנוסף, שימו דגש על נושא הנראות, גדר לגינה לעיתים עשויה להיות הדבר הראשון שאדם רואה כשהוא מגיע אל ביתכם או אל בית העסק שלכם ולכן, ישנה חשיבות רבה לאסתטיקה של הגדר. בחרו בגדר המתאימה מבחינת עיצוב וסגנון לכם ולביתכם או לבית העסק שלכם. בנוסף, מצאו דרכים לשדרוג מראה הגדר (כמו למשל, שתילת צמחים מטפסים בקרבתה כך שתוך זמן מסוים תתמלא הגדר כולה בירוק).

שמירה על תחזוקת הגדר

חשוב מאד לשמור על תחזוקת גדר לגינה על מנת שעמידותה והן הנראות שלה יישמרו במיטבם לאורך שנים. התחזוקה תיעשה בין היתר לפי החומר ממנו עשויה הגדר ובאמצעים שאינם מורכבים להשיג- כמו למשל מריחת לקה על גדר עץ לשמירת העמידות.