בריכות אולטרה

בריכות אולטרה

בריכת האולטרה היא בריכה ביתית העשויה מחומרים עמידים ויציבים, שלוש שכבות של יריעה איכותית עמידה בפני קרינה, מוטות מגוולנים המהווים שלד יציב לבריכה ולרוב הבריכה כוללת סנן האחראי על סינון המים לשמירה על ההגיינה ולחסכון במים.

pianowhtside-1000x1000.jpg

עלויות בריכות אולטרה

בריכות אולטרה נבדלות בגודלן ובאיכותן ולכן קיים טווח מחירים. למשל, בריכת אולטרה כ-6 מטרים על 4 מטרים בעומק של כמטר וחצי תעלה באיזור ה4,500 שקלים, בריכה של 4 מטרים על 2, בעומק של כמטר וחצי תעלה באזור 2,500 שקלים ובריכה שהיא 10 מטרים על 5 מטרים ועומקה כמטר וחצי תעלה באזור 7,500 שקלים. כלל המחירים הללו מגלמים בתוכם את עלות הסנן בנוסף לעלות הבריכה. חשוב מאד בעת רכישת בריכת אולטרה לוודא כי היא מגיעה עם אחריות יצרן, כך שבמקרה של תקלות יהיה אל מי לפנות. בנוסף, חפשו תעודת מקוריות, היות ויש לא מעט חברות שם בחוץ המחקות את המקור, מומלץ ביותר לוודא.

שימושים שונים לבריכת אולטרה בבית עסק

במידה והינכם בעלים של עסקים מסוימים, בריכת האולטרה יכולה לשדרג את העסק שלכם ואיננה רק לשימוש ביתי. לדוגמא, אם הינכם בעלים של וילה להשכרה, למשל, למסיבת רווקות או לימי הולדת, תוספת של בריכות אולטרה לוילות יכולה לשדרג ולמשוך לקוחות רבים בימי הקיץ. הבריכה איננה דורשת תחזוקה רבה ורכישתה החד פעמית איננה יקרה באופן מיוחד, כך שהשקעתכם תוחזר במהרה. רעיון נוסף הוא לגני אירועים- זוגות רבים שמתחתנים היום עורכים חתונות יותר קז'ואליות הכוללות מעין "אפטר פארטי" עם חברים לאחר החופה והריקודים. תוספת של בריכת אולטרה לחגיגה יכול לשדרג את המסיבה ולגרום לזוגות רבים לרצות לסגור דווקא את הגן שלכם על פני אחרים.