פורץ מנעולים

מה כוללת עבודתו של פורץ מנעולים?

פורץ מנעולים הוא מצד אחד האדם שאנחנו הכי לא רוצים לפגוש בחיינו כיוון שאם אנחנו פוגשים אותו כנראה יש לנו מנעול תקוע שעושה בעיות, ומצד שני כאשר יש לנו מנעול תקוע אנחנו הכי נשמח לראות אותו בעולם. כזה הוא פורץ מנעולים, מצד אחד הוא המושיע שלנו ומצד שני אנחנו לא רוצים לראות אותו. פורץ מנעולים בניגוד למנעולן פותר בעיות חירום של מנעולים תקועים כך שאותו פורץ מנעולים ככל הנראה גם יודע להתמודד עם דלתות טרוקות שלא נפתחות ופריצת רכבים. פורץ מנעולים יודע להתעסק עם כל סוגי המנעולים כולל מנעולים קטנים לאופניים ועד מנעולים גדולים מאוד למכולות ולשרשראות גדולות.

כיצד מתנייד פורץ מנעולים מלקוח ללקוח?

לעבור קורס פריצת מנעולים לא מספיק כדי להיות פורץ איכותי ומומלץ וגם לא פרסום מאסיבי באינטרנט. כדי להיות פורץ מנעולים טוב יש צורך להגיע מהר לכל הלקוחות ולספק פתרון מהיר לבעיה שנוצרה בדמות מנעול תקול שלא נפתח ולכן חשובה מאוד דרך ההתניידות. ישנם פורצי מנעולים שמתניידים באמצעות רכב מה שיכול להוות יתרון בחורף כשיש גשמים או במקומות הרריים אך רוב המנעולנים ופורצי המנעולים מתניידים באופנוע או קטנוע וכך קל להם לעקוף את הפקקים ולמצוא חנייה כאשר הם נושאים רק ארגז כלים יחסית קטן.

פורץ מנעולים.jpg

פורץ מנעולים מהיר פעולה

מלבד הגעה המהירה של פורץ מנעולים לזירת האירוע בה יש צורך לפרוץ מנעול שלא נפתח הפריצה צריכה להיות מהירה. פורץ מנעולים שמתמהמה יותר מידי בפתיחת המנעול גם יגרום לבזבוז זמן נוסף לאותו לקוח וגם ישדר חוסר מקצועיות. ישנם מנעולים יחסית פשוטים שגם הלקוחות עצמם יודעים שפורץ מנוסה היה מתמודד בקלות ולכן מי שרוצה המלצות חייב להראות מקצועיות במהירות הפעולה.