פריצת כספות

שלבים בפריצת כספות

השלב הראשון בפריצת כספות הוא הזמנת איש מקצוע. יש לוודא שמדובר במנעולן מוסמך עם אישור מטעם משטרת ישראל ולשאול אותו כבר בטלפון על שנות ניסיון. מנעולן מוסמך יודע לפרוץ את כל סוגי הכספות וגם יכול להתמודד עם בעיות נלוות. עדיפות למנעולן מוסמך גם תבטיח שקט נפשי עבור בעלי כספות במשרדים ועסקים וגם עבור מי שיש לו כספת לציוד רגיש ויקר ערך בבית הפרטי.

בשלב השני אמור המנעולן להגיע למשרד או לבית על מנת לבדוק את סוג התקלה. אפשר לעדכן את המנעולן מראש באיזה סוג של תקלה מדובר, כי יש הבדל בין פריצה של כספת נעולה ולא תקינה לבין פריצת כספת לאחר אובדן של קוד הקומבינציה או המנעול.

בחירת ארגז כלים לפריצת כספות

בשלב השלישי המנעולן בוחר את הכלים המתאימים עבור פריצת כספות ומוודא שמדובר במכשירים שעולים בקנה אחד עם ההנחיות של היצרן. עליו לבדוק באיזה דגם מדובר ובמידת הצורך להיעזר במפרט הטכני המלא. בדיקה של המפרט הטכני יכולה לעזור למנעולן למצוא את הגישה הנוחה, הנכונה והמהירה ביותר לפריצה של הכספת. כמו כן, יש מנעולנים שעובדים בצוות ובמקרים כאלה כל אחד מהפורצים מבצע משימה מעט שונה.

פריצת כספות4.jpg

בשלב הרביעי פורצים את הכספת ובודקים את מקור התקלה. אם מדובר למשל בתקלה שקשורה למנגנון הנעילה או לצילינדר, אפשר להתייעץ עם מנעולן לגבי החלפת חלקים מסוימים. מנגד, יש מקרים שבהם הכספת יוצאת מכלל שימוש בגלל בלאי ושחיקה ולכן עדיף לקנות כספת חדשה.

לסיכום, שלבי העבודה על פריצת כספות מייצגים היטב את רמת המיומנות הנדרשת מאנשי המקצוע והמנעולנים. עם זאת, מנעולן מוסמך כאמור יפתור את כל סוגי הבעיות ויאפשר ללקוח לחזור לשגרה במהירות.