קורס עריכת וידאו

הקורס שיוסיף לכם יצירתיות

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, בו הפייסבוק והאינסטגרם עוזרים לנו לתעד מה אנו עושים, עולה הצורך להבין בעריכת תמונות ועריכת סרטונים. מאז ומתמיד היינו יכולים להיכנס לאינטרנט ולצפות בסרטונים רבים ומצחיקים שערוכים בצורה נכונה אך כיום ניתן להעלות סרטונים כאלו תוך כמה דקות ספורות ולערוך אותם בצור קלילה וקצרה. אם אתם רוצים להעלות את היכולות, האמצעים והיצירתיות שלכם, קורס עריכת וידאו יהיה הקורס המושלם בשבילכם. קורס זה ילמד אתכם כיצד לעבוד עם תוכנות שונות בעיקר עם מחשב ויסביר לכם על עריכה נכונה ועל הגשמתה לפי הצורך.

תוצאת תמונה עבור ‪video editor‬‏

לא צריך להיות גאון במחשבים

מי שיצפה בסרטים בקולנוע יבין מהר מאוד שקורס עריכת וידאו יכול להיות בכמה רמות כי עריכת הווידאו שאנו רואים בסרטים ובסדרות היא בוודאי כזו שדורשת קורסים הרבה יותר מורכבים וניסיון של שנים. ניתן ללמוד בקורס עריכת וידאו עריכה בסיסית למדי, זאת אומרת חיתוך סרטונים ושילוב אנימציה בסיסית, ולצד זה יש גם קורסים מתקדמים יותר שיסבירו לכם כיצד לקפוץ ברמתכם ולהגיע לרף גבוה יותר של עריכה שמתאימה לעבודה מקצועית יותר. לא צריך להיות גאון במחשבים כדי להבין את התוכנות הללו וגם הכישורים שצריך להפגין אחרים.

איך ניתן להשיג עבודה במקצוע?

אחרי שעברתם קורס עריכת וידאו בטח תשאלו את עצמכם "ומה עכשיו". יש אנשים שלומדים כיצד לערוך ווידאו לצרכיהם האישיים כדי לערוך סרטונים לפנאי או בתור תחביב אך ניתן גם לעשות קיירה מרשימה כעורך וידאו וכך לעבוד במה שאוהבים. כדי להשיג עבודה יש להציג תיק עבודות שביצעתם וכמובן להגיע עמו למקומות שונים ביניהן חברות פרסום, חברות הפקה או לעבוד בתור עצמאי בתור עריכת וידאו ללקוחות בצילום לאירועים וכולה.