הכרויות לנוער

יש כמה טעויות נפוצות שנערים ונערות צעירים וצעירות מבצעים כאשר הם בתהליכי היכרות עם האחר. במאמר זה ניגע בכל הנקודות הללו וננסה להמחיש לכם שמה שאתם עושים לא נכון ובנקודות האלו כדאי שתשנו מעט את הגישה.

אל תנסו לשחק אותה

אם יש משהו אחד שמשותף לכל בני הנוער זה שהם מחפשים לעשות דאווינים. טוב, זה לא נכון לכולם באותה מידה אך לכל אחד יש את הרצון לעשות רושם ולעתים הוא מתנפח קצת יותר מה שהוא. הכרויות לנוער יכולות להיות רגישות מאוד בנושא הזה כי ככל שתנפחו את עצמכם יותר ותנסו לדבר בשיח שלא מתאים לכם יכול להיות שבסופו של דבר הפיצוץ של הבלון הזה יהיה כואב ויוציא לכם את כל האוויר. תמיד תהיו אתם ואל תהיו קיצוניים בהתנהגות שלכם.

תלכו למקום קליל

הכרויות לנוער נתקלות בבעיות לוגיסטיות לא פשוטות. אי אפשר להיפגש בבית כי עדיין גרים עם ההורים וזה לא הגיל שבו אתם רוצים להראות לאבא ואימא שאתם כבר עסוקים בבנים ובבנות. אי אפשר ללכת לפאבים ולתת לאלכוהול לעשות את שלו אם מדובר בנערים ונערות שטרם חגגו גיל 18, וכמובן שאין הרבה מכנה משותף לדבר עליו. אל תייחסו זה משמעות רבה מידי, תלכו למקום קליל כמו פארק או חוף הים ושם תכירו בצורה טבעית לחלוטין בלי מחשבות עמוקות מידי.

תתלבשו בהתאם

בני נוער שופטים זה את זה לפי הלבוש וזו יכולה להיות בעיה בהיכרויות לנוער. אם אתם לא רוצים ליפול בנקודה הזו אל תהיו דרמטיים מידי. גם אם יש לכם קוד לבוש שמאפיין אתכם אל תהיו צעקניים מידי בלבוש, תתלבשו בצורה סולידית וההיכרות הראשונית לכל הפחות תעבור בצורה טובה יותר.