פלסטיק שקוף

איפה פלסטיק שקוף יכול להיות שימושי? האם הוא יכול להיות שימושי גם לשימושים גדולים וחזקים יותר? ומאיזה חומר הוא בכלל עשוי כך שניתן להפוך אותו לשקוף? הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הנושא.

מה זה פלסטיק שקוף?

הפלסטיק הוא למעשה כמה פולימרים פלסטיים שחוברו יחדיו וכך למעשה ניתן לשנות את התכונות שלו בהתאם .ניתן ליצור פלסטיק עמיד יותר, שקוף יותר, בעל תכונות עמידות חזקות יותר והכול שאלה של כמה משקיעים בו, כמה אמור להיות המחיר הסופי שלו וכמובן בתכונות הנדרשות. פלסטיק שקוף לרוב נקרא לוח פוליקרבונט אך זכה גם לכינוי פרספקס, זכוכית אקרילית וכולה. כמובן שכל אחד מהחומרים יכול להיות שונה במעט אך בגדול הלקוח הישראלי קורא לו בשם הזה.

איפה הפלסטיק השקוף יכול להיות שימושי?

  • את הפלסטיק השקוף פגשנו כבר בספסל הלימודים בבית הספר. ככל הנראה היה לכם קלסר אך גם אם היה זה קלסר מקרטון ולא קלסר מפלסטיק שקוף, ככל הנראה היו לכם חוצצים. החוצצים יכולים להיות גם הם מקרטונים או מבריסטולים אך חוצצים מפלסטיק שקוף יהיו עמידים יותר ונראים גם טוב יותר.
  • לוחות פלסטיק שקוף יכולים להיות גם פתרון טוב לסככה לחנייה או לגינה. פלסטיק שקוף זול יותר מזכוכית והוא עמיד ביותר והוא יכול להיות סככה לפרגולה או לכניסת הבית וכמובן גם למרפסת או לגג.
  • הפלסטיק השקוף יכול להיות מעולה גם בתור חלונות ראווה. חלונות ראווה בשל גודלם לא יכולים להיות שבירים מידי ולכן הפלסטיק השקוף והזול יותר הוא פתרון הרבה יותר מוצלח. פלסטיק שקוף עבה יכול להתאים גם למגרשי הוקי ולאצטדיוני כדורגל כדי להגן על הקהל מפני פגיעות.
  • לוחות פלסטיק שקוף יכולים להיות מעולים גם לאקווריומים. הלוחות חזקים מספיק גפם לחבלות וגם כנגד רטיבות.