אירוח בדואי בדרום

אירוח בדואי בדרום הארץ יכול להיות מקום נהדר להעביר בו כמה שעות ואפילו כמה ימים. לא מכירים את האפשרות הזו? תשמחו לקבל עליה יותר פרטים כמו איפה אפשר להתארח? כמה זה עולה?

כמה עולה אירוח בדואי בדרום?

הנקודה המעניינת ביותר עבור הישראלים היא כמה תענוג עולה. נקודה זו דווקא הופכת ליתרון משמעותי מאוד כשמדובר על אירוח בדואי בדרום שכן האירוח זול מאוד ולא יעבור את רף 150 השקלים לאדם כולל לינה וארוחה. כמובן שהמחיר יכול להיות גבוה יותר בהתאם למה שאתם מבלים אך זהו הטווח הממוצע ולכן אתם נהנים ממחיר נוח במיוחד לכל המשפחה. אירוח בדואי יהיה זול מאוד גם לאירועים גדולים כמו למשל מסיבות יום הולדת ואפילו חתונות.

 

היכן יש אירוח בדואי בדרום?

דרום הארץ הוא המקום הגדול ביותר במדינה ולמעשה הוא הכי פחות מיושב. זה מוסיף לאווירה הפסטורלית והמיוחדת שיש במקום כאשר האירוח הבדואי הופך את הכל להרבה יותר מעניין. יש אזורים רבים בהם יש מאהלים החל מהנגב הצפוני, אזור המכתשים וכמובן אזור הערבה. בחלק מהפעמים אלו יהיו מארחים בדואיים ובחלק אחר רק האירוח עצמו במסורת הידועה של המגזר הבדואי.

מה שונה בין מקום למקום?

יש הרבה נקודות דמיון בין אירוח בדואי בדרום למשנהו אך חשוב לזכור שנקודות השוני, קטנות ומעטות ככל שיהיו, יכולות לעשות את ההבדל. למשל, יש מארחים שיציעו לכם גם מקום ללון ולקום לקפה השחור הכי טעים שתשתו, בעוד יש מקומות שבהם הלינה לא תתאפשר, וגם אם כן, באוהלים פרטיים משלכם. חלק מהמקומות יוכלו להשכיר לכם גם מזרונים לשינה נוחה יותר ותהיה אפילו חנות קטנה במקום שתוכל ולהשלים את מה שחסר. גם המיקום והמחירים יהיו שונים וכמובן הנוף שנשקף מהמקום.