מענה טלפוני

מדוע מענה טלפוני חשוב כל כך? בימינו יש כל כך הרבה חברות והלקוחות מחפשים אותן בכל מיני נושאים, והמענה הטלפוני מקבל תפקיד משמעותי במיוחד. במאמר זה נדבר על הצורך במענה טלפוני ונבין מדוע הוא אחד הכלים החשובים ביותר כיום לתפקודו של העסק.

מענה טלפוני לקבלת הזמנות ולקביעת תורים

רופא שיניים עובד קשה כל היום. הוא מטפל מ-7 בבוקר עד 6 בערב בלקוחות רבים וגם רופא שיניים מתחיל יכול למצוא את עצמו עמוס בעבודה. עם זאת, הלקוחות של אותו רופא שיניים רוצים להתקשר אליו, להתייעץ איתו לגבי הטיפול שיהיה להם מחר או מחרתיים או אחד כזה שכבר היה ועוד לא חלפו תופעות הלוואי, אולי לקוחות חדשים שרוצים לשאול כמה דברים ולקבל הצעת מחיר וכן הלאה. כדי לענות להם, הוא צריך לעצור את העבודה שלו ולקבוע את התור בעצמו. לא עם מענה טלפוני אנושי שיכול לעזור לו לקבוע את התורים, כמו גם לכל חברה אחרת יחד עם ניהול הזמנות נוח יותר.

המוקד הטלפוני גם לשיחות יוצאות

ישנם מוקדים טלפוניים שיכולים גם להוציא שיחות ולא רק לקבל שיחות. אמנם מדובר על תעריף אחר ולא כל חברה תוכל להתקשר למאגר לקוחות שהשגתם, מה גם שלא קל להשיג מאגר כזה, אך זו אפשרות שכדאי לשקול במידה וזה רלוונטי לעסק.

לקבל תלונות מהלקוחות

יכול להיות ששירות טוב נתפש בעיניכם בעיקר כמתן תשובות לגבי הזמנות או הצעות מחיר נוחות אך למעשה יש צורך לקבל גם תלונות מהלקוחות. אם הלקוחות שלכם לא מרוצים מהשירות או המורצים שמכרתם להם, יכול להיות שיש להם משהו להגיד וכדאי שתשמעו אותם כי כך תוכלו למנוע מצב דומה עם לקוחות נוספים. שירות מענה טלפוני אנושי ייתן לכם את האפשרות לענות לכל הלקוחות.