אל נידו

אל נידו היא עיירת חוף הממוקמת בצפון איי פלאוון בפיליפינים. מדובר באחד המקומות המתוירים ביותר בשנים האחרונות לאחר גילויו של צפון האי, אשר קסם לרבים בשל יופיו הבתולי והטרופי. רבים משלבים את הביקור בעיירת החוף כחלק מטיול גדול יותר במדינות המזרח.

ביקור באל נידו כחלק מטיול גדול

במסגרת טיול גדול במזרח, לרוב מתמקדים רבות בטרקים, כלומר, טיולים רגליים מאמצים באתרים שונים וכמו כן, במפגש עם התרבות האסייתית, בין אם זה בויאטנם, קמבודיה וכו'. ההגעה לאל נידו מרעננת במובן הזה משום ששם תוכלו לנוח ולרבוץ בשמש על חוף בתולי וליהנות מצלילות שנורקל או בלון במי הים רוויי חיי המרינה המגוונים. מי שירצה יוכל להתפנק במלונות יוקרתיים יותר ובמסעדות ברמה גבוהה.

מי לרוב יוצא לטיולים גדולים?

החלק הניכר של האזרחים הישראליים אשר מוצאים את עצמם מטיילים במדינות המזרח ובאיי פלאוון בפיליפינים בפרט הם חיילים משוחררים שמחפשים את היעד לטיול "אחרי צבא" שלהם. הסיבה שרבים מהם פוקדים את מדינות המזרח, וביניהן אל נידו הפיליפינית שהפכה לאחרונה ליעד מבוקש במיוחד, היא הייחודיות של המדינות הללו, אתרי הטיולים הטבעיים אותם ניתן לפקוד והעלויות הזולות יחסית הכרוכות בטיול באזורים אלה.

מה חשוב לבדוק לפני טיול באל נידו?

בשלבי תכנון הטיול בפיליפינים ובצפון איי פלאוון בפרט, חשוב מאד לבדוק בראש ובראשונה את מזג האוויר המאפיין את התקופה הרצויה לטיול. ניתן לעשות כן דרך אתרים מקצועיים המתמחים בנושא תחזיות מזג האוויר בעולם. האקלים, המשקעים והטמפרטורות משפיעים כולם משמעותית על האופי של הטיול שתוכלו לקיים באזור צפון פלאוון ולכן מומלץ להימנע מהחודשים שטופי הגשם באי והם כלל חודשי השנה מלבד מאי, יוני, יולי ואוגוסט שנחשבים לחודשים היבשים יותר.