הורוסקופ שבועי

מה ההבדל בין הורוסקופ שבועי לשנתי?

כמובן שהורוסקופ שבועי ניתן כל שבוע והורוסקופ שנתי ניתן בכל שנה אך מעבר להבדל הדי ברור הזה, יש עוד כמה הבדלים יותר מהותיים. הורוסקופ שבועי למעשה מדבר באופן מאוד פרטני. הוא יכול להסביר לכם מה כדאי לעשות ומה לא כדאי לעשות והכול כמובן בהתאם למצב הכוכבים השבוע, כאשר כדור הארץ זז ביחס לירח ולשאר הכוכבים שנמצאים בפלנטה. לעומת זאת הורוסקופ שנתי הוא הורוסקופ הרבה יותר כללי והוא מדבר בדרך כלל במונחים הרבה יותר מופשטים, ואנשים למעשה מסתמכים עליו פחות. כמו כן, הורוסקופ שנתי יהיה ארוך מאוד ויכול להגיע לשני עמודים.

איפה נוכל לקרוא הורוסקופ שבועי?

כדי לקרוא הורוסקופ שבועי אתם יכולים פשוט לפתוח את העיתון. ברוב העיתונים תהיה פינת הורוסקופ שבועית ולעתים אפילו הורוסקופ יומי, ומדובר על כמה שורות ספציפיות ולכן ברוב העיתונים תוקדש לכך קובייה, בדרך כלל בעמוד האחרון. כמו כן אפשר לקבל את ההורוסקופ השבועי ישירות לטלפון בשירות אסמס אך אם תרצו תוכלו פשוט להיכנס לאינטרנט ולקרוא. את ההורוסקופ תוכלו גם לקבל למייל ולמעשה בכל דרך שתרצו כי כיום העולם הדיגיטלי מספק לנו נוחות רבה יותר מבעבר.

על מה ההורוסקופ בכלל מתבסס?

הורוסקופ שבועי מתבסס על המיקום של הכוכבים באותו השבוע. למעשה אם אתם לא טיפוסים שאוהבים את העולם הרוחני ומתחברים אליו יכול להיות שקריאה של הורוסקופ רק תבלבל אתכם ולא תדעו למה להאמין, וזה קורה לרוב האנשים. עם זאת ההורוסקופ יכול להיות יד מכוונת שתוכלו לפרש אותו איך שתרצו, כי למרות שהוא כללי ופונה הלכה למעשה למאות אלפי בני אדם רק בארץ, אם כל אחד ייתן את הפרשנות שלו זה יהיה הרבה יותר אישי ומועיל.