הנדסאי קול

אם שמעתם אי פעם על המקצוע הנדסאי קול בוודאי הבנתם שמדובר במקצוע לא שגרתי. מדובר במקצוע יצירתי מאוד שמצריך עבודה עם כלים ותוכנות מסובכות, וכיום בתעשייתי המוזיקה יש צורך ביותר הנדסאי קול מתמיד. כמה זמן אורך הקורס? האם מקבלים תעודה? הנה כל הפרטים החשובים.

תוצאת תמונה עבור ‪sound‬‏

למה כדאי ללמוד הנדסאי קול?

אם אתם רוצים מקצוע מרתק שישאב אתכם לעולם של מוזיקה ושל אפקטים כדאי לכת לחשוב על הנדסאי קול כמקצוע לחיים. קל מאוד להתבלבל בין הנדסאי קול לבין לימודי סאונד או הפקה מוזיקלית אך כאשר תתעניינו בכל מקצוע תבינו מה מייחד אותו ומה לומדים אחד. כל למעשה הנדסאי קול אחראי על העריכה של הסאונד כך שיהיה טוב יותר כאשר אתם יכולים למצוא את עצמכם אפילו בתפקידים משטרתיים לפיענוח הקלטות ותחומים אחרים שמעולם לא חשבתם שאליהם תגיעו.

כמה זמן אורך הקורס ומה לומדים?

לימודי הנדסאי קול עורכים שנתיים כמו כל מקצוע הנדסאי אחר כאשר יש אפשרות גם ללמוד את המקצוע במשך שלוש שנים. הסילבוס ותוכן הלימוד יהיה זהה לחלוטין כאשר ההבדל יהיה אך ורק במתכונת הלמידה. בלימודים שנמשכים שנתיים הלימודים יהיו בבוקר כאשר לימודי במשך שלוש שנים למעשה יהפכו את השנים ליותר מרווחת ותלמדו אחרי הצהריים וכנראה בימי שישי. כמובן שהלימודים יכולים להשתנות במתכונתם לפי מקום הלימוד.

מה אפשר לעשות עם זה אחרי זה?

אחרי שתהיו הנדסאי קול תוכלו להתקבל למגוון רחב של תלמידים. מצד אחד יהיה לכם קשה למצוא את העבודה הראשונה בעיקר אם לא תבלטו ולא יהיה לכם תיק עבודות מתאים, אך לאחר מכן הקריירה שלכם תתחיל לצמוח עם הניסיון. תמיד כדאי לדבר עם סטודנטים אחרים שכבר עברו את  השלב הזה כדי לקבל קצת מוטיבציה.