קורס GMAT מחיר

לקורס GMAT מחיר גבוה לעתים קרובות, אך הוא מוצדק. מדובר בקורס לא פשוט שנמשך כמה חודשים ובמהלכו מאנשים שלא יודעים כיצד הם עוברים את המבחן הקשה הזה תוכלו להיות בטוחים בעצמכם. זה הזמן להבין כיצד אפשר לעבור את הקורס וגם כמה השוואת שחשוב לעשות.

מורה פרטי עולה יותר

אמנם יכול להיות שתמצאו קורס GMAT מחיר שיעלה בין 6000 ועד 10 אלף שקלים אך למרות שהמחיר הזה נשמע לכם יקר מאוד, יש קורסים הרבה יותר יקרים. למשל, מורה פרטי יכול לעלות לכם הרבה יותר, אמנם אי אפשר לומר שזה קורס אך אי אפשר להשוות בכלל מחיר של 10 אלף שקלים, לקורס הכי יקר, כאשר יש מורה פרטי שיגבה לפחות 400 שקלים לשעה אחת בודדת. למידה עם מורה פרטי מתאימה לאנשים שיש להם תקציב הרבה יותר גבוה ולכן לעתים עדיף לבחור בקורס GMAT טוב ואישי יותר.

קורס אישי יותר עולה יותר

מה הכוונה בקורס GMAT אישי יותר? מי שמתעניין בלמידה עם מורה פרטי בוודאי רוצה שהחניכה האישית תהיה מצומצמת יותר. כאשר לומדים עם מורה פרטי הוא שם לב רק אליכם ולא לתלמידים אחרים וכך הלמידה הופכת להיות יעילה יותר. יש גם קורסי GMAT שיהיו אישיים יותר כיוון שיהיו בהם רק 10-15 תלמידים בכיתה, את בניגוד לקורסים שיש בהם בין 20 ל-25 ולעתים גם 30. חניכה כזה תשפר את הלמידה שלכם למרות שהקורס יהיה יקר יותר.

לימוד עצמי זול אך לא תמיד מצליח                        

אם קורס GMAT מחיר גבוה מידי עבורכם אתם בוודאי מחפשים כל מיני פתרונות הרבה יותר זולים. אמנם יש קורסים זולים יותר שעולים רק 2000-3000 שקלים אך למרות שהחניכה בהם לא כל כך אישית הם עדיפים מלימוד עצמי שלא יהיה יעיל אלא אם כן כבר עברם כמה קורסים בעבר ולא קיבלתם את הציון המתאים. אז יהיה לכם בסיס ללמוד לבד.