המחירים הנמוכים באל נידו

המקום שבו תרגישו מלכים

קשה שלא להרגיש כמו מלכים באל נידו ולא רק בגלל שמדובר במקום יפהפה שנדמה כי על החול לא דרך אדם מעולם, למרות שזה אחד המקומות התיירותיים ביותר במזרח ובעולם כולו, אלא בגלל המחירים. באל נידו תוכלו לבלות כמו שתמיד רציתם לבלות כיוון שהמחירים נמוכים מאוד כמו בכל הפיליפינים. חשוב לזכור כי אל נידו זה מקום באי פלוואן כך שגם הלוקיישן שלו קסום ומוסיף לאווירה. אם אתם רוצים לשבת על החוף ולשתות מתוך קוקוס כשיש דוכני בירה על החוף כמה מטרים לידכם, אל נידו זה המקום בשבילכם!

חוף ים בתולי שלא תראו כמוהו

עד כה דיברנו על המחירים הנמוכים באל נידו ועל חוף הים באופן כללי אך זה הזמן להתעמק קצת יותר, כי חוף הים הוא גולת הכותרת של המקום. יש אנשים שמגיעים לאל נידו ומבצעים כל מיני אטרקציות ויש אנשים שפשוט מגיעים כדי לנוח. טיול בטן גב יכול להיות אחד הטיולים הכי מעניינים וכיפים שיש לכל אחד, ואם אתם חושבים שאתם לא הטיפוסים שנהנים מטיולים כאלו, מומלץ לכם לנסות. חשוב לזכור שאל נידו זה מקום נפלא אפילו כדי להירגע עם המשפחה, שלא לדבר על טיול רומנטי כמו ירח דבש.

אטרקציות מרתקות בכל יעד

אל נידו מספקת כל כך הרבה דברים לעשות וזה מסביר מדוע למרות שמדובר במקום קטן עם חוף ים נהדר, אפשר להתעכב בו גם יותר משבוע. יש במקום אטרקציות רבות כמו למשל טיפוס, מסלולי הליכה, שיט, צלילה וכן הלאה כל מה שאתם צריכים לעשו תזה להגיע לאחת הסוכנויות ולשמוע מה יש לה להציע ואחרי בדיקה של כמה סוכנויות אחרות להחליט עם מי תבצעו אותן ואלו אטרקציות.