שולחן קפה

מה התפקיד של שולחן קפה?

בחירה נכונה של שולחן קפה מחייבת היכרות עם התפקיד ועם המאפיינים שלו. בשביל לנצל את היתרונות של שולחן מן הסוג הזה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, צריך למשל לבדוק מה ההבדל בינו לבין דגמים רגילים. חוץ מזה, כדאי להשקיע מעט זמן בהשוואה בין דגמים שונים של שולחן קפה גם בשביל לבסס את הבחירה על פרמטרים של עיצוב ומחיר. בכל אחד מהשיקולים האלה, הדבר החשוב ביותר הוא להפיק את מלוא התועלת מהיתרונות של שולחן קפה מסוים לעומת שולחן אחר.

התפקיד של שולחן קפה הוא לחסוך במקום, אך עדיין לתת מענה לצרכים פונקציונאליים. בניגוד לשולחן אוכל למשל שאמור להיפתח ולהתאים לצרכי אירוח, כאן מדובר על שולחן שמשתלב בתוך חלל הפנים. כמו כן, שולחן קפה בדרך כלל קטן משמעותית לעומת שולחנות אירוח והוא גם נמוך יותר משולחנות בר או משולחנות אבירים.

העיצוב של שולחן קפה

אבל המבנה והמידות של שולחן קפה הם לא הפרמטרים היחידים שמייחדים אותו בהשוואה לשולחנות רגילים. כאשר בודקים לעומק את המאפיינים של שולחן כזה כפי שהם באים לידי ביטוי בקטלוגים של החברות המובילות, אפשר למשל לזהות את העיצוב הייחודי. ברוב המקרים, זהו סגנון עיצוב שמתכתב עם האווירה המודרנית ואף יכול להתאים למי שרוצה לתת עדיפות לעיצוב מודולארי.

סגנון עיצוב מודולארי של שולחן קפה יהיה מבוסס על שילוב בין כמה שולחנות קטנים במידות שונות. בגלל שיש מידות שונות לכל שולחן, ניתן להחליט תוך כדי השימוש איפה למקם אותם וכיצד לשלב ביניהם. בסלון של משפחה למשל, מדובר על פתרון אידיאלי עבור אירוח או עבור שעת משחק עם הילדים – בלי להתפשר על האיכות או על המחיר.