ספות פינתיות

היתרונות של ספות פינתיות

ספות פינתיות נתפסות בתור פתרון ישיבה אידיאלי עבור דירות קטנות בלבד. זה כמובן נכון, כי ספות פינתיות יכולות לעזור לחסוך במקום בלי להתפשר על הנוחות של בני המשפחה או אפילו של האורחים. אבל בפועל, קיימים המון דגמים מוצלחים של ספות פינתיות שאותם אפשר לשלב גם בבתים מאוד גדולים. בכל אחד מהמקרים האלה, הדגש הוא על התאמה כמה שיותר מלאה בין הצרכים של קהל היעד לבין המאפיינים והתכונות של ספות פינתיות.

ספות פינתיות מתאפיינות בכך שהן מעוצבות באופן שלא תופס מקום מיותר. אם מצמידים את הספה אל הפינה של הסלון, זה אומר שמנצלים כל סנטימטר ואף מפנים מקום לרהיטים, לשולחנות, לשידה, למכשירי חשמל וכן הלאה. יתרה על כך, יש כיום אפשרות לבחור ספות פינתיות לפי סגנון עיצוב מועדף: החל מעיצוב מודרני, דרך עיצוב קלאסי ועד עיצוב וינאטג' או בהתאמה אישית.

מה המידות המומלצות של ספות פינתיות?

מה שמפתיע לגלות לגבי סוגים שונים של ספות פינתיות הוא שיש המון מידות לבחור מתוכן. בגלל שכיום ברור שדגמים מסוימים של ספות פינתיות יכולים להתאים גם לסלון גדול ולא רק לבית קטן, חלק מהם מגיעים מלכתחילה במידות גדולות. בנוסף, זה אומר שאין רק מידה אחת מומלצת של ספות פינתיות – אלא המון מידות להשוות ביניהן.

השוואה בין מידות של ספות פינתיות מגדילה את הסיכוי לשילוב אידיאלי ונוח שלהן בחלל הפנים הכי חשוב של הבית. אם יודעים מה המידות של הספה, אפשר לשער כמה אנשים יכולים לשבת עליה בעת ובעונה אחת ואיזה עוד רהיטים ניתן לשים לידה. לאחר מכן, כל שנותר הוא לברר האם המידות של ספות פינתיות משפיעות על המחיר הסופי שלהן.