משזף עצמי

מהו משזף עצמי?

משזף עצמי יכול להיות ספריי, קרם או כל סוג אחר של תכשיר שמכיל בתוכו חומרים פעילים למריחה על העור. באמצעות מריחה של העור, החומרים הפעילים יכולים להיספג פנימה ולשנות את הגוון שלו. כמו הרבה תכשירי קוסמטיקה אחרים, גם משזף עצמי הוא מוצר לשימוש מיידי שמשיג תוצאות מעולות בתוך זמן קצר. עם זאת, הדגש בסוג כזה של משזף עצמי הוא על הגוון.

הגוון שאותו מקבלים באמצעות מריחה ויישום של משזף עצמי הוא הקרוב ביותר והדומה ביותר לגוון של שיזוף טבעי. עם זאת, השימוש והיישום של משזף עצמי על העור לא מחייב אף סוג של חשיפה לשמש. בגלל שלא צריך להיחשף לשמש, ניתן להשיג את הגוון השזוף של העור בלי לפגוע בו וללא גרימת נזקים בריאותיים. יתרה על כך, משזף עצמי מתאים לשימוש לכל אורך השנה, לכל אורך שעות היום וללא צורך בניסיון קודם עם תכשירים קוסמטיים רלוונטיים.

איך מורחים משזף עצמי?

האביזרים הרלוונטיים למריחה של משזף עצמי הם למשל כפפה ייעודית או מברשת פודרה. ברוב המקרים, מברשת פודרה תהיה זמינה עבור נשים שרגילות להתאפר ויש להן מלתחת טיפוח מושקעת. אבל עבור נשים אחרות או גברים שאינם מתאפרים, הפתרון הרלוונטי יהיה כפפת מריחה שמיועדת ליישום נוח ויעיל.

הנחיות היצרן המופיעות על גבי כל סוג של משזף עצמי יכולות לעזור להפיק ממנו את מלוא התועלת ורשימה ארוכה של יתרונות. כך למשל כדאי לקרוא את הנחיות היצרן על מנת לדעת איזה חומרים פעילים יש בכל סוג של משזף עצמי, בעיקר מבחינת ויטמינים או מינרלים. לאחר מכן, ניתן להשתמש בהנחיות היצרן כדי לבחור אביזרים נלווים למריחה יעילה יותר של המשזף על הגוף.