ספריי משזף

את כל כך אוהבת להראות מטופחת, יפה ומסודרת. פעם גם אהבת להשתזף… היום את יודעת שהשיזוף לא ייטיב עם העור שלך ואת מוותרת על התענוג. למרות זאת את מאוד מתגעגעת לימים בהם היית חוזרת שזופה מהים, אהבת את המראה הצעיר והרענן שהשיזוף נתן לך.

אין סיבה להתאבל על ימי השיזוף של פעם, היום את יכולה גם להראות שזופה וגם לשמור על העור שלך. את שואלת איך? התשובה מאוד פשוטה – ספריי משזף.

שמעת על ספריי משזף?

ספריי משזף הוא הפתרון האידיאלי למי שאוהב או אוהבת מראה שזוף. אנחנו יודעים כיום איזה נזקים עושה השמש ועד כמה זה לא בריא להשתזף ולכן המציאו את ספריי משזף. ספריי משזף הוא תכשיר קוסמטי, ספריי עם צבע שמתיזים על הגוף ומורחים אותו, לאחר ההתזה העור מקבל צבע שזוף ומראה נהדר.

היתרון הוא שלא רק שעור נראה שזוף ובריא הוא באמת הופל להיות כזה, החומר המותז מתוך ספריי משזף הוא בעל לחות וחומרים השומרים על העור.

ספריי משזף – כיצד משתמשים?

ספריי משזף פשוט ונוח מאוד לשימוש. לאחר שתבחרי את צבע השיזוף הרצוי לך (אפשר גם לבחור מספר צבעים, לשנות מדי פעם…) התיזי את הספריי על החלקים החשופים ומרחי עד שהצבע יתקבע. הספריי מאוד איכותי ונשאר שעות רבות על הגוף. אין לך סיבה לחשוש שהצבע ירד אם במקרה תירטבי או אם תזיעי, הצבע ישאר על עורך עד שאת  תחליטי להסיר אותו.

את הצבע של ספריי משזף ניתן להסיר במקלחת בעזרת סבון. בקלות, בפשטות ובבריאות תוכלי להראות תמיד שזופה כמו את אוהבת. אז כדאי שתתחילי לחפש את צבע השיזוף המתאים לך, כי מעכשיו את הולכת להיות שזופה כל הזמן.