בוהול פיליפינים

שוכן בלב הפיליפינים, בוהול הוא אי קסום המציע למטיילים שילוב ייחודי של יופי טבעי, היסטוריה ותרבות. ידועה בנופיה המדהימים ובחיים הימיים התוססים שלה, בוהול היא יעד חובה עבור מי שמחפש מפלט טרופי בלתי נשכח.

פלאי טבע

גבעות השוקולד של בוהול: אחת מנקודות הציון האייקוניות ביותר של בוהול פיליפינים, גבעות השוקולד הן קבוצה של למעלה מ-1,000 גבעות בצורת חרוט שהופכות חומות במהלך העונה היבשה, הדומות לנשיקות שוקולד. תצורות גיאולוגיות אלו הן מראה לעין ומציעות נופים פנורמיים עוצרי נשימה מפלטפורמות תצפית.

אזור שימור טארסייר: בוהול פיליפינים הוא ביתו של הפרימאט הקטן בעולם, הטארסייר הפיליפיני. מבקרים יכולים לצפות ביצורים המקסימים האלה בסביבתם הטבעית באזור השימור של טארסייר. זכור לשמור על קולות נמוך ולהימנע משימוש בצילום פלאש כדי להבטיח את שלומם.

שייט בנהר Loboc: תיהנו משייט שליו ונופי לאורך נהר Loboc, שבו תוכלו להתענג על ארוחת מזנון טעימה תוך כדי בידור של מוזיקאים מקומיים. שיט נינוח זה בסירה הוא דרך מענגת להעריך את הנופים השופעים של בוהול.

פנינים היסטוריות ותרבותיות

מקדש Blood Compact: גלה את ההיסטוריה העשירה של בוהול במקדש Blood Compact, אנדרטה המנציחה את הסכם הידידות בין החוקר הספרדי מיגל לופז דה לגאזפי ודאטו סיקטונה, צ'יף מקומי. אירוע זה נחשב לאמנת הידידות הבינלאומית המתועדת הראשונה בפיליפינים.

כנסיית Baclayon: בקרו בכנסיית Baclayon, אחת מכנסיות האבן העתיקות ביותר בפיליפינים. מבנה בן מאות שנים זה מציג אדריכלות בארוק מורכבת ומכיל מוזיאון עם חפצים וחפצים דתיים.

פעילויות הרפתקאות ומים

צלילה בפנגלאו: שכנו של בוהול, האי פנגלאו, הוא מקלט צלילה עם שוניות אלמוגים תוססות וחיים ימיים מגוונים. בין אם אתה צולל ותיק או מתחיל, ישנם מרכזי צלילה הנותנים מענה לכל רמות המומחיות.

חוף אלונה: לאוהבי החוף, אלונה ביץ' בפנגלאו מציע חולות לבנים אבקתיים ומים צלולים. זהו מקום אידיאלי לשחייה, להשתזף או להשתתף בספורט מים כמו שנורקלינג ושייט.

סיכום

בוהול, הפיליפינים, הוא יעד ששובה את המבקרים עם יופיו הטבעי, האתרים ההיסטוריים והמורשת התרבותית שלו. בין אם אתם חוקרים את גבעות השוקולד הסוריאליסטיות, מתקרבים לטיולים או נהנים מהשיוט הציורי על נהר לובוק, בוהול מבטיח הרפתקה בלתי נשכחת בלב הפיליפינים. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את גן העדן הטרופי הזה וליצור זיכרונות מתמשכים.