טיול לפירנאים – טיול מיוחד במינו

מה שמיוחד כל כך בנסיעה אל טיול לפירנאים היא העובדה שהוא מתאים לכל סוגי המטיילים. אם אתם מחפשים טיול רומנטי לזוגות, אחד כזה שיהיה לו נוף מדהים ומהפנט שכולל שקיעות מדהימות לצד מפלים שוצפים ופסגות מושלגות, אם אתם מחפשים טיול אקסטרים עם מסלולי הליכה שיתנו לכם להרגיש שאתם נוגעים בשמיים או בכלל טיול משפחות שמתרכז בטיולי ג'יפים ומסלולים רכובים, את הכול יספק לכם הרכס היפהפה. בהתאם לסוג הטיול שלכם חשוב להיערך בהתאם מבחינת הציוד וכמובן לא לשכוח את כל הציוד האלקטרוני כמו מטען נייד ובעיקר מצלמה, כדי שתזכרו את כל היופי שתראו לאורך כל הטיול.

chateay-in-france-pic-2

מה צריך להביא לטיול לפירנאים?

צריך לחלק את הציוד שצריך להביא אל טיול לפירנאים לשני חלקים. החלק הראשון הוא ציוד שכדאי לכולם להביא. ראשית, אסור שלכוח מצלמה. לא משנה איזה סוג טיול בחרתם לעשות, ככל הנראה תצלמו ולא תצלמו מעט. הנופים המשגעים שתראו שם אמנם ייחרטו בזיכרונכם היטב אך כדי שתוכלו להעביר את הזיכרונות בהמשך חשוב שתהיה לכם מצלמה איכותית. גם מטען נייד כדאי לסחוב עמכם כיוון שלא תמיד יהיה לכם שקע חשמלי וככל שתשתמשו יותר במצלמה כך הנחיצות של מטען תעלה.

ציוד נוסף למסלולי הליכה

מעבר לציוד הקובוע שכדאי לכולם לקחת, אם אתם מגיעים לרכס הפירנאים כדי לבצע מסלולי הליכה מרתקים שיכולים להימשך מספר ימים, כדאי שתעשו את השיקולים שלכם אם להשכיר שם שקי שינה ואוהלים או שתיקחו אתכם מהבית, זאת לפי בירור של המחירים שם ושיקולי נוחות. כמובן שגם נעלי הליכה נוחות, ביגוד ללילת קרים, חולצות מנדפות זיעה והרבה בגדים להחלפה ישרתו אתכם בנאמנות וגם ציוד לחירום כמו מצפן, טלפון לווייני ועוד. חשוב לבדוק מראש האם כדורים לטיהור מים הכרחיים כיוון שלא תמיד מקורות המים מתאימים לשתייה.