דוכני מזון

אירוע טוב הוא אירוע שנותן חוויה שונה ומיוחדת לאורחים

בקרוב האירוע הגדול שלכם יגיע, וההכנות בעיצומן. ומן הסתם, אתם רוצים שהאירוע שלכם ייזכר במוחם של האורחים ושהם ייחוו בו חוויה מהנה ואיכותית. אחד התחומים הבעייתיים ביותר בתכנון אירוע הוא תחום המזון, ואנשים רבים מסתבכים עם בחירת סוג האוכל שיוגש באירוע. האם ללכת על קונספט מיוחד שיכלול בתוכו את כל האוכל? האם לבחור מנות אקראיות וטעימות שירכיבו ארוחה שלמה? ישנה דרך המשלבת את שתי הדרכים הללו בצורה פשוטה ונגישה, והיא דוכני מזון.

מהם דוכני מזון ומה היתרונות שלהם?

דוכני מזון הם שיטה שבה ניתן להציב באירוע שלכם דוכנים רבים כך שכל דוכן מגיש אוכל שונה ומגוון. כמות האפשרויות בלתי מוגבלת. החל ממנות ראשונות, עיקריות, קינוחים, אוכל רחוב, אוכל גורמה, על האש, ועוד. למרות שהמילה דוכנים יוצרת קונוטציה של אוכל זול ולא איכותי, איכותו של האוכל המוגש בדוכני מזון אינה נופלת משל קייטרינג רגיל!

דוכני מזון.jpg

בבחירתכם בדוכני מזון, עומדת מולכם גם האופציה להרכיב את הדוכנים שאתם מעוניינים בהם ובכך ליצור בכל פעם אירוע חדש ולא רגיל. כך גם תוכלו להפוך את האוכל שיוגש באירוע ליותר אישי, בהתאמה לצורכיכם ולצרכי האורחים שלכם. לדוגמא, אפשר ליצור אירוע עם דוכני מזון בסגנון עולמי, כך שכל דוכן מגיש אוכל ממדינה אחרת- מקסיקני, סיני או ישראלי.

בנוסף, דוכני מזון היא לא בהכרח אופציה יקרה יותר מקייטרינג רגיל, והיא יותר גמישה וניתנת לשינוי לפי הצרכים הכלכליים שלהם

דוכני מזון הם פתרון לאירוע מיוחד וחוויתי

דוכני מזון יוצרים אטרקציה מלהיבה ופתרון קולינארי מצוין לנושא הכיבוד באירוע. הם נותנים לאורחים חוויה של שפע ומאפשרים לכם ביטחון שכל אורח יוכל למצוא את האוכל שהוא אוהב וליהנות מהאירוע שייזכר לזמן רב.