פירנאים

איך מוצאים טיסה משתלמת לפירנאים?

הזמנת כרטיס טיסה בימינו כלל אינה דומה להזמנת כרטיס טיסה לפני עשר שנים. בעבר, היינו צריכים להתקשר לסוכן נסיעות ולשמוע מה יש לו להגיד לנו, בלי יכולת להשוות ובלי יכול להבין האם המחיר שהוא מציע לנו הוא מחיר הגן. היום בעקבות האינטרנט שמהווה חלק הכרחי מחיינו בכל שלב ורובד בחיים, ניתן לדעת לא רק מה המחירים של הטיסות אלא לדעת מה המחיר המומלץ, מה נחשב זול ומה נחשב יקר, מתי המחיר עולה ומתי הוא יורד, וכך ניתן להזמין כרטיס טיסה במחיר הרבה יותר משתלם. כשאתם מחפשים טיסה אל פירנאים חשוב לוודא את כל התאריכים האפשריים והאתרים שמשווים בין החברות כבר יגישו לכם את המחיר הכי כדאי.

pyrenc3a9es-motorcycle-tour

האם טיול בפירנאים יכול להתאים למשפחות?

אמנם טיול ברכס הרים נשמע מפחיד מאוד להגעה עם ילדים אך הפירנאים כבר קלטו מיליוני משפחות במהלך העשורים האחרונים והם יעד תיירותי מוביל לא רק באירופה אלא בעולם כולו. העובדה שההרים ממוקמים בין צרפת לספרד נותנים גישה נוחה גם לטיולי משפחות מישראל בזמן טיסה קצר מאוד ביחס לרכסי הרים אחרים בעולם כמו למשל בדרום אמריקה או במזרח הרחוק. גם עם ילדים צעירים יחסית ניתן לטייל כאשר יש נקודות תצפית מרשימות ואטרקציות רבות בטוחות לחלוטין.

מה מיוחד דווקא בהרי הפירנאים?

הרי פירנאים הם מההרים היפים ביותר בעולם והיופי שלהם ללא ספק מיוחד. אמנם יש הרבה רכסי הרים שמאפשרים תצפיות על הרים מושלגים ואגמים כחולים אך מה שמקסים בפירנאים הם הצמחייה הרבה שנמצאת בהם לאורך כל ימות השנה. האקלים המיוחד ששורר בדרום אירופה והתרבות שמתערבבת יחד עם הטבע בכפרים שמפוזרים לאורך כל הרכסים נותנים חוויה יוצאת דופן לכל אחד שמטייל באזור אפילו כמה ימים.