ספות נפתחות לאירוח

ספות נפתחות לאירוח

כאשר אנו מתכננים את האירוח המושלם, עלינו לחשוב על כל האלמנטים השונים המהווים יחד חווית אירוח אדירה. החל ממגבת מגולגלת למרגלות המיטה וכלה במיטה אורתופדית ותומכת על פני ספה המכאיבה לגב- ניתן לעשות הרבה דברים שונים עבור חווית אירוח ייחודית ונעימה.

ספות נפתחות לאירוח- פתרון מושלם לגרים בחו"ל

ישראלים רבים המתגוררים בחו"ל לרוב מוצאים את עצמם עם השנים מארחים כמויות רבות של אנשים- משפחה וחברים בעיקר. כאשר אנו מבקרים מישהו יקר בחו"ל לרוב הוא ידאג להלין אותנו בביתו. מי מאיתנו שחווה שינה על ספה יודע כי לא מדובר בחוויה נוחה או נעימה ולכן כדאי מאד לחשוב על הלנת אורחיכם על ספות נפתחות לאירוח. מדובר בספה הנפתחת לכדי מיטה בדרך של תפעול מנגנון מאד פשוט, קל ונוח. כך, במהלך רוב הזמן בו אינכם מארחים תוכלו להשתמש בספה כספת אירוח וישיבה ואילו כשיגיעו האורחים תוכלו לפתוח את המיטה. ניתן למצוא ספות נפתחות רבות בחנויות השונות לריהוט ולמיטות ומזרנים בחו"ל ובארץ באחד. כיום, נוכל למצוא ספות נפתחות המגיעות כחלק ממערכת ישיבה כוללת כך שתוכלו ליהנות ממערכת ישיבה אופנתית וגם ליהנות מיתרונות הספה הנפתחת.

ספות נפתחות

עלויות הספות הנפתחות

ספה נפתחת היא אחד מפריטי הריהוט הזולים ביותר בפועל משום שהיא טומנת בחובה שני פריטי ריהוט, בפריט אחד בלבד. מחירה של ספה ממוצעת כיום עומד על כ-800 שקלים ומעלה ומחיר מיטה בסיסית ללא בסיס מיטה או ראש מיטה מיוחדים עומד על כ-1,200 שקלים. כיום בשוק תוכלו למצוא ספות נפתחות לאירוח במחיר של 800 שקלים בלבד- וזו הוצאתכם היחידה שכן מדובר הן בספה והן במיטה. העלות הנמוכה של הספה הנפתחת מאפשרת כמעט לכל אחד לרכוש.