קורס תסריטאות

קצת על תחום התסריטאות באופן כללי ועל חשיבותו בעולם הקולנוע והטלוויזיה

יצירה קולנועית או טלוויזיונית דורשת הרבה מאוד אנשי מקצוע ועבודה קשה מאוד בכדי להגיע למוצר מוגמר. כשאנחנו צופים ביצירה אנחנו רואים את השחקנים והם גם אלה שזוכים למרבית הקרדיט, אבל מאחורי המצלמה ישנם צלמים וגורמים טכניים רבים, ישנו במאי שמכתיב את אופי היצירה ומכווין את השחקנים, והפקה שאחראית על ההבאה של הרעיון לכדי יצירה מוגמרת. עם זאת, לפני כל דבר אחר צריך רעיון – צריך סיפור, דמויות, דיאלוג וכל מה שביניהם, וזהו למעשה התסריט. אם כך, ברור מדוע תסריטאות היא חשובה כל כך בעולם הקולנוע והטלוויזיה של ימינו, וקורס תסריטאות יכול להיות מה שמקנה את הכלים הראשוניים בתחום.

כל מה שרציתם לדעת על קורס תסריטאות ולא ידעתם לשאול

בתור התחלה, חשוב להבין כי קורס תסריטאות הוא לא קורס מחייב – מדובר בקורס שבדרך כלל יתקיים במתכונת שבועית בהיקף של מספר שעות, שפתוח לקהל הרחב וגם לבני נוער, ושמקנה את הכלים הבסיסיים ביותר ואת ההבנה הבסיסית ביותר בכל מה שנוגע לכתיבה ויצירה של תסריטים. בהתאם לכך, הנושאים הנלמדים בקורס הם בדרך כלל יסודיים – הכללים לכתיבת תסריט ודמויות, מבנה היצירה, סוגות יצירה שונות ועוד. במסגרת קורסים שכאלה מקבלים את הכלים הבסיסיים ומתנסים בהם בצורה מעשית בכתיבה של תסריט או של סינופסיס לתסריט – והדבר מאפשר לנו לדעת האם מדובר בתחום שבאמת מתאים לנו.

קורס תסריטאות – כרטיס כניסה להצגה הכי טובה בעולם

עולם הקולנוע והטלוויזיה הוא עולם היצירה המוביל בעולם כיום, ואם אתם חושבים שיש לכם את היכולת והכישרון להכות גלים בעולם הזה, קורס תסריטאות יכול להיות הדבר הקטן שמזניק אתכם בצורה גדולה – עם לימודים מקצועיים יותר אחריו וקריירה שמחכה לכם באופק.