פורום GMAT

פורום GMAT – מענה מהיר לכל שאלה

אין סיבה להמתין עד לשיעור הפרונטאלי הבא או לפגישה השבועית שלכם עם המורה הפרטי. בעזרת פורום GMAT מקוון ניתן כיום לקבל מענה מהיר, יעיל ומקצועי לכל שאלה או התלבטות הנוגעת לחומרי הלימוד. בין אם מדובר בשאלה נקודתית הלקוחה מחוברות ההכנה והתרגול או בשאלה עקרונית לגבי החומר התיאורטי שצריך להכיר – פורום GMAT הוא הפתרון. בפורום לוקחים חלק פעיל כלל הסטודנטים שצפויים להיבחן במועדים הקרובים של הבחינה וכמובן גם נציגים מהצוות המקצועי של מכון ההכנה הרלוונטי. גם אלו וגם אלו מספקים תשובות אשר מבוססות על הידע והניסיון שהם צברו במסגרת ההכנה למבחן.

ליווי ותמיכה לאורך כל תהליך הקבלה

מעבר למענה המקצועי הנקודתי סביב חלקי המבחן עצמו, פורום GMAT מספק לרוב גם ליווי ותמיכה לאורך כל תהליך הקבלה לתואר שני במנהל עסקים. מכיוון שהפורום מפגיש בין מגוון רחב של מועמדים המתעניינים כולם באותו מסלול – הרי שזוהי דרך נהדרת להתעדכן ולחלוק טיפים ומידע. זה בדיוק המקום לקבל מושג לגבי דרישות הקבלה שמציעים המוסדות השונים, לוח הזמנים והבירוקרטיה הנלווית להגשת המועמדות וכל שאלה רלוונטית אחרת.

נבוכים לפרסם בעצמכם? יש לכך פתרון

פרסום שאלה בפורום אינטרנטי איננו מתאים לכל אחד ואחת. מי שמרגיש נבוך או מתבייש לפרסם שאלה תחת שמו המלא יכול במקרים רבים לעשות זאת בצורה אנונימית. כך לא תצטרכו להזדהות ותוכל להרגיש יותר בנוח לשאול כל דבר העולה על דעתכם. בנוסף, ניתן כמובן לערוך חיפוש מקיף בשרשורים והודעות מן העבר – אולי התשובה לשאלה עמה אתם מתמודדים מסתתרת בדיוק שם? מכל מקום, הפרסום בפורום מומלץ לכל מי שמרגיש נוח מספיק להיעזר בכך. נסו לזכור כי אין שום דבר מביך בלשאול שאלות – וזוהי למעשה הדרך היחידה ללמוד ולהשתפר.