לוח סנטף

לוח הסנטף יכול להיות שימושי למגוון רחב של שימושים. הנה כמה מהמקומות שבהם הוא יכול לעזור גם במתאר העסקי, התעשייתי ואפילו אצלכם בבית ואולי תקבלו רעיונות מקוריים חדשים לעיצוב הבית או הגדלת השימושיות שלו.

היכן משתמשים בסנטף בתעשייה?

אין ספק שמבחינת התעשייה מדובר בחומר מהפכני ולא סתם התעשייה שלו שווה כמה מיליארדי דולרים בשנה. המפעלים שמייצרים את הסנטף נהניים מביקוש גבוה מאוד כיוון שמדובר בחומר רב שימושי שניתן לעבד ברמה מגוונת ביותר, כאשר הוא שימושי הרבה יותר מזכוכית שלה תכונות לא הולמות את התעשייה. לוח סנטף הינו חזק ועמיד ויכול להיות עמיד ושימושי גם בטמפרטורות בטווח די גדול כאשר תנאי קיפאון ותנאי חום גבוהים לא יפגעו בו כמעט בכלל. החוזק שלו והמחיר הזול שלו הופכים אותו למעולה לקירוי, כאשר השימוש הנפוץ בו הוא לפתחי תאורה טבעיים, שלטי פרסום, קירוי ותיחום ועוד.

היכן הוא שימושי בעולם העסקי?

גם המגזר העסקי כמו המגזר התעשייתי משתמש בלוחות סנטף ברמת איכות משתנה למגוון שימושים כאשר חלק ניכר מחלונות הראווה עשויים ממנו, וזה אולי אחד השימושים המפורסמים שלו. הסנטף יכול להיות בעל חדירות של 90 אחוזים למעבר אור טבעי מה שלמעשה יכול לחסוך באנרגיה למסעדות ולבתי עסק רבים מה שהופך אותו למאוד אטרקטיבי. אם נוסיף לכך את תכונות העמידות שלו יחד עם העובדה שמדובר בחומר קל משקל יחסית, נקבל צירוף מושלם לשימוש עסקי נוח.

שימוש הסנטף גם בבית

במגזר הפרטי השימושים של הסנטף מעטים יותר ואפשר לומר שהשימוש מסתכם בסככות ובקירוי משתנה. כמובן שאפשר למקם אותו גם תוך הבית בכל מיני אמצעים דקורטיביים יצירתיים אך בכל זאת השימוש בזכוכית נפוץ במגזר הביתי כי מדובר על מקום הרבה יותר שמור שלא צריך תכונות עמידות חזקות כמו בתעשייה.