פוליש לרצפה

להיפטר מהשריטות בלי בעיות

פוליש לרצפה יכול להיות מושלם לאנשים שרוצים להיפטר מהשריטות המכוערות שיש להם על המרצפות. עם הזמן הרצפה שלכם כבר תסבול מלא מעט שריטות וזה קורה באופן טבעי גם אם תנסו לשמור עליה בקפדנות רבה. השריטות אמנם לא תמיד יהיו בולטות אך כנראה שזה יפריע לכם בעין בעיקר אם תתמקדו בהן. לא צריך להחליף מרצפות אלא פשוט לבצע פוליש לרצפה. בתהליכי הפוליש נמרח וקס על הרצפה כאשר הווקס הזה יכול למלא את השריטות וגם למנוע שריטות חדשות לאחר מכן. כך למעשה אתם מקבלים פתרון כפול.

להקנות הגנה מושלמת לרצפה

כיצד פוליש לרצפה יכול למנוע שריטות? כאשר רהיט מסוים נגרר על הרצפה הוא למעשה יוצר את השריטה בתהליך שאותו אין צורך להסביר. עם זאת כאשר תהיה שכבה של ווקס על הרצפה היא זו שתקבל את השריטה ולא המרצפה עצמה. כך למעשה ההגנה על הרצפה תהיה מושלמת עד אשר שכבת הווקס תהיה כבר דקה ויהיה צורך לחדש אותה. תהליך זה יצטרך לחזור על עצמו כל 3-4 חודשים כדי לספק הגנה מושלמת בכל רגע. חשוב לזכור שפוליש לרצפה היא משימה זולה מאוד ואין סיבה שלא תבצעו אותה בפרקי זמן אלו.

פוליש לרצפה.jpg

לקבל רצפה חדשה מלאה בברק

אין ספק שההגנה שפוליש לרצפה מספקת לרצפה שלכם תהיה מדהימה אך בסופו של דבר רוב האנשים רוצים לבצע את הפוליש בבית שלה ממטרות עיצוביות. פוליש לרצפה למעשה מבריק אותה ושכבת הווקס עושה את ההבדל בין סתם בית לבין שנראה יוקרתי במיוחד. במחיר שפוי ומתאים לכל כיס ופעולה מאוד קצרה כמו פוליש לרצפה תוכל להכניס אנרגיות חדשות לבית ולגרום לו להיראות מעולה כמו שתמיד חלמתם.