שירות מענה טלפוני

יכול להיות שתרצו להתקשר לעסק כדי לשאול אותו כמה שאלות, יכול להיות אפילו לקראת סגירת עסקה גדולה עמו או למען השוואת מחירים מול המתחרים, או שאתם בכלל מחפשים כתובת להשארת תלונה לפני שאתם מפרסמים שיימינג בפייסבוק. זה הזמן לדבר על חשיבותו של השירות הטלפוני.

למה שירות מענה טלפוני כל כך חשוב?

שירות מענה טלפוני הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעיקר בגלל שמדובר בשירות הלקוחות. נכון שיש שירות מענה טלפוני לצרכי מכירה ויש גם שירות מענה טלפוני שאמור לסייע לאנשים לפתור כל מיני תקלות במסגרת תמיכה טכנית, אך בסופו של דבר אפשר לכלול את הכול בשירות לקוחות. את המונח שירות לקוחות אפשר להחליף בהסבר פשוט יותר: כמה אכפת לכם מהלקוחות שלכם. אם אכפת לכם, הלקוחות יישארו. אם לא, הם פשוט יעזבו.

איזה שירות טלפוני יהיה הכי טוב ללקוח?

שירות מענה טלפוני ניתן לקבל לעסק בכמה צורות. אפשר להקים מוקד טלפוני פנימי ואפשר לשכור את השירותים של מוקד טלפוני חיצוני שיעשה עבורכם את העבודה. עם זאת חשוב לזכור כי יש עוד כמה סוגי שירות טלפוני שיכולים להיות טובים עבורכם ומדובר על חלוקה אחרת לגמרי: שירות אוטומטי ושירות אנושי. תמיד תזכרו שלמרות ששירות מענה אנושי עולה יותר, כי הוא מצריך כוח אדם, הוא יהיה הרבה יותר אישי וכך הרבה יותר טוב.

כמה עולה שירות מענה טלפוני לעסק?

שירות מענה טלפוני לעסקים יכול לעלות החל מכמה מאות שקלים בחודש ועד מאות אלפי שקלים בחודר. במה זה תלוי? בעיקר בסוג המענה. אם בחרתם להקים מוקד טלפוני משלכם אז יכול להיות שההוצאות שלכם יהיו גבוהות מאוד בעיקר על כוח אדם ותשתית. אם החלטתם לשכור את שירותיה של חברת מענה אנושי חיצוני אז העלות נעה בין מה מאות לכמה אלפי שקלים.