השכרת אוהלים

שירותי השכרת אוהלים מיועדים לקהל יעד מגוון ואפשר גם לנצל אותם בנסיבות שונות. בראש בראשונה, זהו ככל הנראה הפתרון האידיאלי ביותר עבור מפיקי אירועים שרוצים לשלב בין חלל הפנים והחוץ. כאשר יש אוהלים מסודרים, מרווחים וגדולים בכניסה לגני אירועים, ניתן להשתמש באזור הזה לאירוח גם במהלך החורף או בימים החמים של הקיץ. במקביל, השירות של השכרת אוהלים מסייע גם להפקה של אירועים גדולים יותר כמו פסטיבלים ומסיבות.

לשם השוואה, אנשים פרטיים מתעניינים באפשרות של השכרת אוהלים כאשר הם רוצים לערוך אירוע בחצר או בגינה של הבית. אלו מקרים שבהם האוהלים מספקים את המענה הרחב ביותר לצרכים של הלקוחות – מבלי לדרוש מהם לשלם ביוקר על אוהלים שלאחר מכן לא יהיה בהם שימוש.

בנוסף, השירות של השכרת אוהלים עשוי לכלול בתוכו גם פתרונות של הקמה ופירוק. כאן למעשה החברה לוקחת אחריות על כל מה שקשור לאוהלים: היא מביאה אותם אל השטח, מקימה אותם לפי צרכי הלקוחות ולאחר מכן מפרקת אותם באופן שעולה בקנה אחד עם הציפיות של קהל היעד ועם הדרישות שלו.

בחירת אוהלים להשכרה

השאלה היא כיצד בוחרים את האוהלים המתאימים ביותר להשכרה. אם רוצים ליהנות מכל היתרונות של השכרת אוהלים בנסיבות שונות, צריך לוודא שהגודל שלהם מתאים למספר המוזמנים והאורחים ושגם יש מספיק אנשים שיכולים ליהנות מהם.

במקביל, כדאי לבדוק האם אפשר להכניס כיסאות ושולחנות אל תוך האוהלים, איזה פתרונות יש בהם מבחינת תשתית חשמל ומים ומה עושים אם רוצים לקבל את הדפנות של האוהל כאשר מזג האוויר מתבהר. בסופו של דבר, אלו הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול בהפקת האירועים בכלל ובשירות המיוחד של השכרת אוהלים בפרט.