מענה טלפוני

הכשרת אנשי מקצוע עבור מענה טלפוני

אנשי המקצוע שמועסקים במוקד של מענה טלפוני משפיעים בצורה דרמטית על היכולת של העסק להציע לקהל הלקוחות שלו שירות טוב ואיכותי. ככל שהכשרת אנשי המקצוע הללו מתבצעת בצורה יסודית וטובה יותר, כך עולה הסיכוי שגם הלקוחות של העסק יקבלו מענה לשאלות ולבעיות שלהם. יתרה על כך, יש מקרים שבהם צוותים של מענה טלפוני משפיעים דרמטית על ההכנסות של העסק ועל הרווחים שלו.

השאלה המתבקשת היא כיצד כדאי להכשיר אנשי מקצוע עבור מענה טלפוני. אפשרות אחת היא להכשיר את אנשי המקצוע בתוך העסק עצמו, כמו למשל על ידי תהליך חפיפה קצר מול העובדים הקיימים. כאן היתרון הוא שניתן לשלוט בתכנים שלאחר מכן יבואו לידי ביטוי בהפעלת המוקד, בעוד החיסרון הוא שנדרשת השקעה כספית לא מבוטלת שלא בהכרח תניב תשואה ותסתיים בחוזה העסקה.

האפשרות השנייה היא להשתמש בשירות של מיקור חוץ. אם מעבירים את האופציה של הפעלת מענה טלפוני לידיים של חברה חיצונית, מקבלים למעשה אנשי מקצוע שהם כבר מיומנים ומוכנים להתחיל לעבוד באופן פחות או יותר מיידי.

היתרונות של הפעלת מענה טלפוני במיקור חוץ

למיקור חוץ יש המון יתרונות והשימוש בו במסגרת של הפעלת מענה טלפוני מוכיחה את עצמה. היתרון הראשון והבולט ביותר בא לידי ביטוי בחיסכון בהוצאות כספיות עבור העסק: במקום שרק עסקים גדולים יוכלו להרשות לעצמם לגייס עובדים כדי להפעיל מוקד מסודר של מענה טלפוני, ניתן לקבל את אותו שירות בדיוק מטעם חברה שמציעה אותו במודל של מיקור חוץ.

בנוסף, מיקור חוץ מאפשר לעסק לגדול ולצמוח. במקום להכשיר עוד אנשי מקצוע חדשים עבור מענה טלפוני, ניתן רק להגדיל את מספר העובדים במיקור חוץ.