פרמטרים להשוואה בין הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים

הדרך הכי טובה לקחת הלוואה היא לבחור אותה על פי פרמטרים אובייקטיביים. כאשר משתמשים בפרמטרים כאלה על מנת להשוות בין סוגים שונים של הלוואות, מנטרלים את הגורם הרגשי וגם מגדילים את הסיכוי לכך שתנאי המימון יהיו אטרקטיביים ויתאימו לדרישות של הלקוח. חוץ מזה, השוואה בין סוגים שונים של הלוואות על פי פרמטרים אובייקטיביים היא תנאי להצלחה של עסקים קטנים.

עסקים קטנים לא יכולים להרשות לעצמם לקחת הלוואה שתגרום להם חריגה מתוך מסגרת התקציב. בניגוד לעסק גדול שיש לו גב כלכלי וגם מידה מסוימת של גמישות, אצל בעלי עסקים קטנים כל החלטה לא נכונה עלולה לבוא לידי ביטוי בירידה לטמיון של עשרות ומאות אלפי שקלים. מצד שני, אותם יזמים גם נהנים כיום מהיתרונות של הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים.

איך בוחרים הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים?

הדרך לבחור הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים היא להשוות ביניהן לבין מסלולים סטנדרטיים יותר. בין היתר, אפשר למשל להשוות בין הלוואה מהבנק לבין הלוואה חוץ בנקאית של חברת ביטוח, חברת אשראי או חברה פרטית. במידה וההלוואה מהבנק מתגלה כפתרון הכי יעיל על אף תהליך אישור ארוך ומורכב, אפשר להתקדם לאופציה של הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים.

הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ניתנות רק דרך הבנקים ולא דרך גופים חוץ בנקאיים. במידה ומחליטים לקחת הלוואה כזו, צריך לבדוק מה הריבית עבורה ומה הסכום הסופי שמצטרף לקרן ואותו צריך להחזיר. לאחר מכן, ניתן גם להשוות בין סוגים שונים של הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים לפי פרמטרים ובהם עמלת פתיחת תיק, אפשרויות פירעון מוקדם וכמובן תקופת החזר כמה שיותר ארוכה.