איך ללמוד קורס עריכת וידאו?

מהי עריכת וידאו?

עריכת וידאו בנויה מהרכבת קטעים שצולמו מראש מצולמים לסרט שלם. כדי לחבר את קטעי הווידאו שלא צולמו לפי הסדר יש להרכיב אותם לרצף סיפורי תוך בחירת הקטעים הטובים. בנוסף יש למחוק חלקים מהקטעים שלא רוצים להכניס לרצף הסיפורי.

בחדר העריכה מוציאים ומכניסים למעשה את הקטעים שרוצים כדי להפיק מהם סיפור משמעותי ואיכותי שיהפוך לסרט. ההחלטה איך לערוך ואיך להחליט מה נכנס לרצף הסיפורי שלבסוף יהפוך לסרט היא על פי קריטריונים כמו: איכות טכנית, דיוק, התאמה, איכות המשחק ועוד. לאחר מכן מכניסים אפקטים ומוסיקה מתאימה, תרגום ומעברים. עריכת הסרט היא דיגיטלית ולכן יש אפשרות לעורך להוסיף את האפקטים וכל השאר. העריכה עצמה לא מוסיפה דברים חדשים אלא מתעסקת בקיים ומשנה אותו לפי הצורך. כדי להתמקצע בעריכת וידאו חשוב ללמוד קורס עריכת וידאו בצורה מקצועית.

מה בקורס?

לפיכך, ניתן ללמוד קורס עריכת וידאו באחת מהמכללות שמתמחה במדיה או בבית ספר העוסק במדיה או בקולנוע. הקורס מקצועי ומשלב עריכת וידאו, תוכנות, אפקטים, גרפיקה, עריכה לניו מדיה ותרגול. הלימודים מכשירים את הלומדים למקצוע עריכת הווידאו בשוק העבודה והם מקבלים תמיכה מקצועית של ליווי והדרכה. מנגד, אפשר ללמוד קורס עריכת וידאו גם באינטרנט שמוזיל עלויות באופן משמעותי והוא לא פחות מקצועי. בקורס זה המתלמדים מחליטים כמה זמן הוא יימשך והוא מתנהל בקצב שלהם. את הקורס הזה אפשר לעשות באתר של וואלה סקול וניתן לצפות בשיעורים בכל זמן נתון ומכל מקום בו נמצאים ולחזור אליהם כמה פעמים. בקורס האינטרנטי המרצים עם ידע רב ומקצועיים. ולכן אם מעוניינים להיכנס לשוק העבודה עדיף להתמחות בבית ספר למדיה באופן מקצועי יותר.