קורס צילום למתחילים

מה לומדים בקורס?

הרבה אנשים אוהבים לצלם ולהצטלם בעיקר בעידן הטלפונים החכמים. מי לא שמע על הסלפי שמיד מועלה עם תמונות נוספות לרשתות החברתיות השונות. כולם מצלמים וכולם מצטלמים בטיולי טבע, בחוץ לארץ, בבית ובמקומות נוספים ועושים זאת כתחביב. הצילום הפך להיות תחביב חוצה יבשות וגילאים אז למה לא להפוך תחביב למקצוע? קורס צילום למתחילים יכול לקדם את אוהבי המצלמות ולקחת אותם צעד קדימה ולפתח את היכולות שלהם.

קורס צילום ילמד כיצד להחזיק מצלמה, ישלב למידה עם ציוד מתאים וייתן את הכלים הנכונים כדי לשפר את יכולות הצילום, למרות שהאינטרנט מוצף בהסברים על טכניקות צילום. בקורס למתחילים מניחים את הטלפונים החכמים בצד ומשתמשים במצלמה מקצועית אותה יש לרכוש. בנוסף, קורס הצילום למתחילים ילמד כיצד להתמקד בעצמים, בנוף ובאנשים עם תאורה מתאימה ושימוש משכיל במצלמה כיישום של הנלמד בקורס.

דרישות הקורס

קורס צילום למתחילים לא דורש ניסיון או ידע קודם והתלמידים מקבלים יחס אישי ומתקדמים לפי הקצב שלהם. הקורסים שקיימים בארץ הם גמישים ומגוונים, אין זו סדנא או מפגש חד פעמי להעשרה. בקורס לומדים טכניקות צילום המשולבות ביחד עם חומר תיאורטי והיסטוריית הצילום ובנוסף מלמדים את טכניקת השימוש באביזרים נלווים כמו החצובה ובתאורה מתאימה. לכך יתווספו תרגילים בשטח והכנת פרויקטים מעניינים. לפיכך, על התלמיד להשקיע ולרכוש מצלמה מקצועית שהעלות שלה כ- 2,500 שקלים ולא להשתמש במצלמה פשוטה או במכשיר הנייד בעת הלימודים בקורס. בנוסף, התלמידים בקורס נדרשים לרכוש גם חצובה, תאורה וציוד צילום נוסף. לאחר סיום הקורס התלמיד יצור תיק עבודות בעזרתו יוכל למצוא עבודה כשכיר או כעצמאי באולמות אירועים, משרדי פרסום, ירחונים או מגזינים, קולנוע, טלוויזיה וכדומה.