יתרונות של אריחי PVC

אריחי PVC הם למעשה אריחים שעשויים פולימר פלסטיק סינטטי. סוג החומר הזה יכול להיות נוקשה ויכול להיות גמיש ולכן ניתן לראות שימוש רב בו בבניה. מצנרת, דרך דלתות ועד, כמובן, אריחים לחדרים. היכולות של החומר באות לידי ביטוי בכך שניתן להשיג את האריחים שחותכים ממנו בצורות רבות, טקסטורות שונות וגלדים מגוונים. באריחים אלו עושים היום שימוש בבתי מגורים, בתי מלון, מוסדות שונים ועוד.

אריחי PVC משתמשים למעשה כתחליף לריצוף המסורתי. החומר הגמיש מחליף את הריצוף המסורתי ובעיקר את הפרקט, הרגיש יותר לחומרים שונים ממנו. הוא קל יותר לפעול ושטיפה וטול יחסית מחומרים אחרים. לכן רבים בוחרים לשלב אותם בביתם במקום סוגי ריצוף אחרים. האריחים הללו יכולים להגיע דקים יחסית או עבים, כך שניתן לשלוט בקושי הרצפה עליה דורכים.

עלות נמוכה והתקנה קלה

אין ספר שהיתרון המרכזי ביותר של אריחי PVC הוא המחיר שלהם. בשונה מאריחים שונים מסוגים שונים, מהריצוף הסטנדרטי או מהפרקטים, אריחים אלו זולים משמעותית. הסיבה לכך היא ש- PVC הוא חומר זול הרבה מחומרים כמו עץ, קרמיקה או שיש. כפי שהחומרים זולים יחסית, כך גם עלות ההתקנה של האריחים. הם נחשבים קלים במיוחד להתקנה לכן מחיר ההתקנה שלהם זול יחסית לשאר.

כאמור, ההתקנה של אריחי PVC כל כך קלה שברוב המקרים אין צורך להיעזר בבעל מקצוע וניתן לעשות את זה לבד. גם ההובלה של החומר יחסית פשוטה וניתן להעביר אותו ממקום למקום גם ברכב רגיל. אם עוקבים אחר ההוראות הברורות, ניתן להתקין את האריחים בבית בשיטת עשה זאת עצמך. לאנשים שפחות מנוסים בהתקנות מסוג זה, ישנם אנשי מרצוע שמציעים להתקין את האריחים במחירים זולים יחסית.