ארונות הזזה או פתיחה?

כשמגיעים לשלב של בחירת ארונות לחדר שינה, אחת השאלות הראשונות של כל נותן שירות בתחום תהיה איזה ארון אנחנו מבקשים, ארון דלתות או ארון הזזה. אז מה בעצם ההבדל? למה זה חשוב ולמי כדאי לקחת מה? ישנן לא מעט שאלות בתחום אבל הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת הוא שרוב בעלי המקצוע ימליצו כמעט תמיד על ארונות הזזה. זה פרקטי יותר, זה תופס פחות מקום ויש לו מבחינה מקצועית תכונות רבות שהופכות אותו למוצר מתקדם יותר מארונות הדלתות.

אף על פי שלארונות ההזזה יש איזה שהוא מוניטין רע שנולד בשנים הראשונות בהם ייצרו ארונות כאלו, היום פתרו את כל הבעיות שהיו פעם וייצרו ארונות לחדר שינה מסוג הזזה על גבול השלמות. אם בעבר דלתות היו חורקות או נתקעות, היום ישנם מנגנונים שלמים שנוצרו במיוחד כדי למנוע זאת. נוסף על כך, נוצרה שיטת הטריקה השקטה שמאפשרת עצירה וסגירה של הדלת בעדינות תמיד, גם כשאנחנו בטעות סוגרים אותה חזק מדי. המנגנונים החדשים של ארונות ההזזה הם פריצת הדרך משמעותית ביותר בתחום הארונות בעולם היום.

ארונות לחדר שינה

כשזה נוגע לרכישת ארונות לחדר שינה ימליצו המקצוענים לבחור בארונות הזזה. הסיבה לכך נובעת מכך שחללי השינה שלנו צריכים להיות מפנקים ככל הניתן וארון בעל דלתות הזזה משאיר את החלל פתוח יותר. ארונות עם דלתות גם תופסים יותר מקום וגם, אם להודות על האמת, רובנו שוכחים לעיתים לסגור את הדלתות, מה שהופך את החלל לצפוף משמעותית. השילוב של ארונות עם דלתות שנעות על מסילה ולא נפתחות החוצה בחדר השינה, הוא כמעט מתבקש. לכן, על פי רוב, היום כמעט כל מי שרוכש ארונות לחדר שינה יבחר לרכוש ארון הזזה איכותי.