ארונות הזזה בבית

כשזה מגיע לשאלה איך בוחרים ארונות הזזה לבית, רבים הישראלים שמעט אבודים. למעשה, קל הרבה יותר לרכוש את הארון המתאים ביותר כשמבצעים מעט עבודה בבית. עוד טרם הרכישה, מומלץ להגיע למקום בו רוצים להתקין את הארון ולבצע מדידה קפדנית של האזור. כך ניתן לוודא שהארון שמתכננים לרכוש יהיה בגודל המדויק ושלא תהיינה טעויות.

לאחר שלב התכנון מבחינת הגודל והמיקום של הארון בחלל, חשוב להבין מה הצרכים שלשמם קונים את הארון. המגוון של ארונות הזזה הוא אדיר ולכן צריך להגיע לשלב הרכישה שכבר יודעים מה בדיוק הצרכים. אילו חללים צריכים בתוך הארון, מה הגודל שצריכים וכמובן, מה הם העיצובים שיכולים להתאים לחלל החדר ולריהוט הנוסף שנמצא בו.

עיצוב פנים הארון

חשוב להגיע לחנות ארונות הזזה כשאנחנו יודעים כבר איזה חלוקה פנימית אנחנו צריכים בארון. ארונות ילדים למשל, יהיו שונים בתוכן שלהם מארונות של מבוגרים ולכן צריך לתכנן טרם הרכישה את פנים הארונות ואת חלוקת התאים. החלוקה הפנימית של הארון משפיעה על השימוש בו. צריך לקחת בחשבון אפשרויות אחסון, מגירות שרוצים לשלב בו, מדפים וכמובן מקום עבור התליה של הבגדים. לכל אחד יש צרכים שונים ולכן כדאי להגיע למעמד הרכישה שיודעים פחות או יותר מה הצרכים הללו.

גם צבע הארון והעיצוב שלו מחוץ ישפיעו מאוד על החלל בו הוא נמצא. הארון, כמו כל רהיט אחר, יכול לשמש אלמנט עיצובי של ממש וניתן להכתיב בעזרתו את העיצוב של החלל כולו. בתוך חדרים קטנים יחסית ניתן להתקין דלת הזזה שהיא מראה, כן אפשר ליצור אוויה של מרחב גדול ותר מכפי שהוא באמת. בכל מקרה, חשוב להתאים את הצבעים ואת העיצוב של הארון עצמו אל שאר החלל כדי להגיע להרמוניה עיצובית.