מה המטרות של מענה אנושי וכיצד משיגים אותן?

אחד היתרונות של מענה אנושי בא לידי ביטוי בדינאמיות. בניגוד למענה ממוחשב או אוטומטי שבדרך כלל פועל על פי תבניות קבועות מראש ולכן מאוד קשה לשנות אותו, מענה אנושי הוא הרבה יותר דינאמי: כוח האדם שמספק את המענה מגיב בזמן אמת, הוא אחראי על מתן תשובות בהתאם לצרכים של קהל היעד והלקוחות ויש גם משמעות רבה לאופן שבו מגדירים עבורו מטרות ספציפיות.

כך למשל ניתן לקבוע מטרות שיווקיות עבור מענה אנושי ולהדריך את העובדים לגבי מסירת פרטים והנעה לפעולה של הלקוחות. מנגד, אפשרות אחרת היא לנצל את הזמינות הגבוהה של מענה אנושי כדי לספק אינפורמציה ושירות לקוחות כללי בלבד. אז לא משנה איזה מטרות מגדירים, מענה אנושי מוכיח את עצמו מבחינת הקשר עם הלקוחות והרושם הראשוני שאותו הם מקבלים על העסק ועל המוצר.

מענה אנושי כהשקעה משתלמת

בעלי עסקים רבים מבינים את היתרונות של מענה אנושי, אבל לא בטוחים האם יש להם את התקציב המתאים על מנת לשלב אותו בפעילות שלהם. החדשות הטובות הן שלא באמת חייבים לחרוג מתוך מסגרת התקציב של העסק על מנת להציע ללקוחות מענה אנושי ולא מענה ממוחשב או אוטומטי. יתרה על כך, ניתן להשתמש בשירות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ.

מיקור חוץ הופך את האפשרות של מענה אנושי להשקעה משתלמת מאוד. אמנם בעלי עסקים צריכים לשלם עבורו סכום כסף מסוים מדי חודש, אבל הוא בטל בשישים לעומת היתרונות: לקוחות מרוצים יותר, הנעה לפעולה של אנשים שרק מתעניינים במוצר או בשירות ובסופו של דבר גם גידול ברווחים ובהכנסות. על הרקע הזה, אפשר להבין את סוד ההצלחה.